Mezi nejčastěji používaný reklamní textil patří bezesporu trička bez potisku. Tento druh oděvu, který je obsahem šatníku téměř v každé domácnosti, je vyráběn z nejrůznějších druhů materiálu a pro různá využití. Na trhu se dají koupit sportovní trička, jejich materiál dokáže odpuzovat tělesný pot, nebo jsou trička vyrobena ze 100% přírodního materiálu. Tento článek však bude rozvíjet trička nabízená pod jmenovkou reklamní textil. Mnoho lidí si pod tímto pojmem představuje levný a nekvalitní textil. Omyl, levný textil opravdu je, ale moderní technologie výroby, konkurence a požadavky zákazníků na kvalitu dělají z reklamního textilu vynikající oblečení pro různé činnosti. Často jsou trička bez potisku využívána firmami ke sjednocení firemního oblečení pro své zaměstnance, nebo slouží jako propagační předmět. Reklamní tričko opatřené originálním motivem se zapracovanými kontaktnímu údaji je vynikající nástroj propagace. Je vhodné tuto činnost zadat specializované firmě. Dále jsou trička využívána i pro jiné příležitosti. Školy nakupují trička pro své školní aktivity, nebo jako památeční trička s potiskem pro své absolventy. Velkou oblibu mají i na letních festivalových akcí, kde prezentují tuto aktuální společenskou příležitost. Na trička a jiný reklamní textil se motivy aplikují různými metodami. Nejběžnější a nejčastěji používanou metodou je sítotisk. Tato metoda je vhodná pro větší série stejným motivů. Jedná se o metodu přímého tisku, kdy se motiv aplikuje na tričko protlačením barvy skrz síto, což je šablona loga. Výběr metod potisku je více a výběr té správné záleží na mnoha faktorech. Proto byste měli výběr metody raději přenechat zkušené firmě.