Mystery shopping od malé firmy? Proč ne?

Jaké jsou výhody a nevýhody mystery shoppingu od "profesionální" nadnárodní společnosti versus od menší české firmy?
Nadnárodní společnost má určitě vypracované postupy a školení shopperů, tedy lidí, kteří tzv. tajný nákup provádějí. Další výhodou je mezinárodní pokrytí, což vyhovuje nadnárodním sítím.
Nevýhodou jsou ale právě ti shoppeři. Ve většině případů jsou to lidé s minimální praxí, nebo s praxí v naprosto odlišné oblasti.
Mystery shopper musí být člověk znalý psychologie, marketingu a HR developmentu a takoví lidé jsou právě v menších firmách (http://www.businessprogress.cz/o-nas/).
Tam teprve získává zákazník tu správnou přidanou hodnotu a kompexnost služby (http://www.businessprogress.cz/marketing/mystery-shopping/ nebo http://www.businessprogress.cz/hr-vzdelavani/koucovani/).
Rozhodnutí, zda zvolíte nadnárodní firmu nebo malou českou firmu je tedy na Vás.
Já dávám zelenou právě Business progress s.r.o. (www.businessprogress.cz).
Mystery shopping od malé firmy? Proč ne? Adresa : http://www.businessprogress.cz
Kategorie: Obchody a služby
Klíčová slova: mystery shopping, outsourcing marketingu, outsourcing vzdělávání, průzkum trhu
Uloženo: 23.11.2013
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: nejlepší výběr dovolených 2024


 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde