Provádění mystery shoppingu se v současnosti věnuje na českém trhu velké množství firem - desítky, možná i stovky. Pomiňme v tuhle chvíli kvalitu samotného mystery shoppingu a přejděme k vlastním dopadům, které velmi často nejsou takové, jaké majitelé čekali. A právě s tím Vám může pomoci společnost Retail Consulting. Kromě provádění samotného mystery shoppingu také pomáhá maloobchodníkům se zaváděním změn do procesů, vytvářením programů na zvyšování prodejů, zefektivňování prodeje, zlepšování klientského servisu, ale také školení personálu a koučování manažerů prodejen. Ve všech těchto oblastech můžete hledat oporu u společnosti Retail Consulting. Jak vypadají výsledky? Společnost Retail Consulting si klade za cíl, aby výsledky jejich projektů měli několik zásadních parametrů. Musí mít měřitelný dopad na prodeje. Musí být udržitelné tak, aby i po skončení projektu dopady přetrvávaly. Musí být nákladově přijatelné pro majitele. Ovšem především musí dávat smysl.