Nabízíme služby Osobní asistentky, mezinárodně. Poskytujeme komplexní Administrativní a Asistentskou podporu firmám, CEO, Investorům, Developerským společnostem, Start-Up projektům, Finančním konzultantům, Poslancům, a podnikatelům.
Služba je postavena na principu najmutí si Osobní Asistentky na částečný úvazek, ad hoc úkoly, pružné a flexibilní s profesními zkušenostmi a znalostí jazyků.
Komunikujeme více než 40ti světovými jazyky, Překlady a Tlumočení, Lokalizace webových stránek a software. Osobní Asistentky jsou Vám plně k Vašim službám. Založeno konec roku 2009.
Služby:
•Administrativní & Sekretářské & Obchodní služby •Virtuální & Online & Osobní asistentka & Mezinárodní cestovní asistentka •Překladatelství & Tlumočení (Konferenční simultánní) & Výuka jazyků •Facility Management & Family Office & Finanční konzultace •Wealth Management & Účetnictví a daně •Time Management & Task Management •Přesídlení a relokace & Concierge & Lifestyle & Poradenství •Visa & Trvalé pobyty, Modrá & Zelená karta
Proč si vybrat nás:
Nejsme plátci DPH. Nejste vázání dlouhodobým pracovním závazkem. Neplatíte žádné další kancelářské výdaje. Žádné skryté poplatky.
Flexibilní možnost objednání, od 1 AŽ 10 hodin za měsíc. 10 AŽ 50 hodin měsíčně 20% sleva z ceny. 50 AŽ 100 hodin měsíčně 30 % sleva z ceny.
Pracovní doba:
Pondělí–pátek: 8:00 – 17:00 CET Děkujeme velice za Vaše kontaktování a těšíme se na spolupráci. JSV International Assistant Service s.r.o. CEO Mgr.Jana Švihlová