CRM systém - customer relationship manag

Proč se vyplatí CRM řešení a přínosy systém CRM - Komplexní pohled na zákazníky - jeho obrat, zisk, odebírané položky, saldokonto, platební morálka, ceny, smlouvy, reklamace, kontaktní osoby, jednání, trendy.

Řízení a evidence poptávek, rozpracovaných obchodních příležitostí, hodnocení úspěšnosti nabídek, porovnání s konkurencí, výtěžnost obchodního potenciálu, sestavování výhledů obchodníků, firmy. Hromadné řízení komunikace se zákazníky, kampaně, výstavy, sledování a měření odezvy zákazníka a na jeho dílčí akce, vznik konkrétních obchodních příležitostí, vyhodnocení úspěšnosti, měření ekonomických přínosů.

Největší překážka pro použití CRM - Informační systém nabízí bohatou funkčnost, rozsah, také variabilitu a největší překážkou je vlastně pro zákazníky dobrovolnost evidence. Tým specialistů se proto zaměřuje na pomoc uživatelům. Cílem je motivovat uživatele systému k vkládání údajů o komunikaci.

Jak v CRM zjednodušit a podpořit evidenci údajů - V Informačním systému na kartu zákazníka jsou automaticky či pomocí nastavených funkcí zapisována data, doklady, které mají vypovídací hodnotu - je zapotřebí přesného a konkrétního vyjádření dané osoby. Snahou je zjednodušit postup a minimalizovat počet kláves, které musí uživatel použít. Systém přístupových práv má zajišťující zabezpečení dostupnosti uložených klíčových informací pouze jen oprávněným osobám. Rozsah i podrobnost evidence si může zvolit sám zákazník a v průběhu používání systému lze nastavení měnit.

Karta zákazníka CRM - obsahuje všechny informace důležité pro další řízení zákaznických vztahů jako je: Evidence dokladů a aktuálních ekonomických výsledků, veškeré komunikační údaje, kontaktní osoby, segmentaci do nezávislých os a mnoho dalších.

Výhody CRM - v Informačním systému oceníte nezměrný rozsah souvislostí, samozřejmě můžete analyzovat, vyhodnocovat či použít jako podmínku pro další běh procesu.

Také skvělý pomocník pro tvorbu reportů - před spuštěním reportu lze velmi sofistikovaně zadat, jakým klíčem budou uložená data zpracována, vyhodnocena a také zobrazena. Díky tomuto si můžete vytvořit systém sestav, který vám usnadní orientaci a komunikaci.

Možnosti systému CRM - aplikace služba ověřování subjektů z obchodního rejstříku, databází neplatičů či subjektů s varováním. V rámci CRM řešení můžeme využít propojení mezi digitální ústřednou a informačním systémem - bezprostřední zobrazení karty kontaktu během telefonního hovoru a k okamžitému zachycení záznamu a úkolů z obsahu hovoru.

Cílem systému CRM - zjednodušovat a ulehčovat všem zákazníkům a uživatelům práci při vkládání a vyhledávání dat v systému.

Více na: http://www.qi.cz/prohlidka-systemu/

CRM systém - customer relationship manag Adresa : http://www.qi.cz/prohlidka-systemu/
Kategorie: Pení­ze, finance
Klíčová slova: CRM systém, informační systém, komunikace, systém, CRM
Uloženo: 15.08.2014
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: nejlepší výběr dovolených 2024


 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde