Document management systém (software pro správu dokumentů) je takový systém, který umožňuje komfortní práci s podnikovými dokumenty. Vzhledem k tomu, že s dokumenty musí pracovat každý, je software tohoto typu nutností pro každou firmu. Jednotlivé document management řešení se od sebe často liší jak architekturou systému, tak svou funkcionalitou. Co Vám v tomto ohledu nabízí eWay-CRM?
* integraci s MS Outlook * integraci s kancelářským balíkem MS Office * provázání dokumentů s dalšími položkami systému
Kromě základních informací o dokumentech (název, typ, velikost dokumentu, časy vytvoření a změn dokumentu, důležitost dokumentu a poznámky) nabízí eWay-CRM možnost vytvořit významovou síť příbuzných dokumentů a přiřadit k dokumentům relevantní:
* projekty, * uživatele, * schůzky, * emaily.
Zaujal Vás systém eWay-CRM?
Zaujal-li Vás informační systém eWay-CRM a možnosti jeho využití jako document management systému, navštivte oficiální web MS Outlook eWay-CRM systému.