Call centra a multimediální systémy

Profesionální komunikace s klienty


Společnost atlantis software vyvíjí počítačové aplikace (především call centra, multimediální kontaktní centra a systémy pro dispečery), které pomáhají různě velkým firmám a institucím lépe a efektivněji komunikovat se zákazníky a obchodními partnery.

Jednotlivé součásti systému jsou popsány na webu kontaktni-centra.cz.

Moderní přístup k zákazníkům


Kontaktní centra ICC šetří čas a prostředky, protože uživatelské prostředí aplikace je navrženo s ohledem na pohodlí uživatelů a umožňuje komunikaci pomocí řady standardních, ale i moderních kanálů: hlas, webové rozhraní, SMS, MMS, e-mail, fax a komunikátory.

Call centra a kontaktní centra společnosti atlantis software nabízí vyspělé nástroje jak pro operátory (správa případů a multimediální komunikace), tak pro supervizory (stálý přehled o dění na pracovišti) a manažery (reportinové nástroje).

ICC zahrnuje aplikace, které nasměrují volajícího ke kompetentnímu zaměstnanci - předejde se tak bludným hovorům, které frustrují zákazníky a odvádí je ke konkurenci.

Větší flexibilita, více možností


Na webu kontaktni-centra.cz je detailně popsáno, které moduly mohou kontaktní centra zahrnovat a jaké možnosti při sestavování systému klienti mají. ICC nejsou krabicová řešení, ale plně přizpůsobitelný moderní systém.

Kontaktni-centra.cz obsahuje i odpovědi na časté dotazy týkající se call center a kontaktních center. Je zde vysvětleno, k čemu jsou tyto systémy dobré a proč o nich uvažovat.
Call centra a multimediální systémy Adresa : http://www.kontaktni-centra.cz
Kategorie: Počí­tače
Klíčová slova: Call centra, kontaktní centra, informační systémy, vývoj software
Uloženo: 09.07.2010
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: nejlepší výběr dovolených 2024


 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde