Společnost atlantis software vyvíjí počítačové aplikace (především call centra, multimediální kontaktní centra a systémy pro dispečery), které pomáhají různě velkým firmám a institucím lépe a efektivněji komunikovat se zákazníky a obchodními partnery.
Jednotlivé součásti systému jsou popsány na webu kontaktni-centra.cz.
Moderní přístup k zákazníkům
Kontaktní centra ICC šetří čas a prostředky, protože uživatelské prostředí aplikace je navrženo s ohledem na pohodlí uživatelů a umožňuje komunikaci pomocí řady standardních, ale i moderních kanálů: hlas, webové rozhraní, SMS, MMS, e-mail, fax a komunikátory.
Call centra a kontaktní centra společnosti atlantis software nabízí vyspělé nástroje jak pro operátory (správa případů a multimediální komunikace), tak pro supervizory (stálý přehled o dění na pracovišti) a manažery (reportinové nástroje).
ICC zahrnuje aplikace, které nasměrují volajícího ke kompetentnímu zaměstnanci - předejde se tak bludným hovorům, které frustrují zákazníky a odvádí je ke konkurenci.
Větší flexibilita, více možností
Na webu kontaktni-centra.cz je detailně popsáno, které moduly mohou kontaktní centra zahrnovat a jaké možnosti při sestavování systému klienti mají. ICC nejsou krabicová řešení, ale plně přizpůsobitelný moderní systém.
Kontaktni-centra.cz obsahuje i odpovědi na časté dotazy týkající se call center a kontaktních center. Je zde vysvětleno, k čemu jsou tyto systémy dobré a proč o nich uvažovat.