SMART SHARE® ECM je revoluční informační systém kombinující vlastnosti Enterprise Content Managementu, Dokument Managementu a Projektového Managementu s inovativními funkcemi pro efektivní sdílení informací a úzkou spolupráci uživatelů. Slouží také pro zavádění a udržování Managementu kvality a podpoře paperless office konceptu. Bohatství inovativních funkcí odstraňuje únavné, rutinní a časově náročné činnosti při práci s dokumenty, velkým množstvím informací a nadbytečnou administrativou.
SMART SHARE® ECM umožňuje manažerům lépe spravovat lidské zdoje a uživatelům soustředit se na důležité a produktivní úkoly. Vytváří úzkou spolupráci pracovních týmů a zajišťuje okamžitou výměnu znalostí v organizaci.
Komu je určen?
SMART SHARE® ECM je určen všem společnostem a úřadům, bez rozdílu velikosti a odvětví, které chtějí zefektivnit informační toky, optimalizovat organizační strukturu a zvýšit výkonnost své organizace.
SMART SHARE® Professional vám vyřeší sdílení dokumentů, informací a dat napříč celou společností. Zažíváte úzkou spolupráci uživatelů. Snadno vytvoříte virtuální týmy. Jste dokonale informováni o všem podstatném, ať jste kdekoliv. Optimalizujete informační toky a podnikové procesy. Zajišťujete efektivnější fungování vaší organizace on-line a šetříte náklady. Pomůže zavést a kontinuálně udržet požadavky managementu kvality podle norem EN ISO 9000 a EN ISO 9001:2000. Minimalizujete tak administrativní zátěž, dosáhnete úspory provozních nákladů a vytvoříte mozkový trust napříč vaší organizací.
Uživatelé, zaměstnanci nebo obchodní partneři mohou pracovat v různých lokalitách a využívat společné dokumenty a data. Mohou být neustále v kontaktu s aktuálním děním ve společnosti a s požadavky zákazníků. Efektivně komunikují a úzce spolupracují ať jsou kdekoliv. pomůže zavést a kontinuálně udržet požadavky managementu kvality podle norem EN ISO 9000 a EN ISO 9001:2000. Minimalizujete tak administrativní zátěž, dosáhnete úspory provozních nákladů a vytvoříte mozkový trust napříč vaší organizací.
Uživatelé, zaměstnanci nebo obchodní partneři mohou pracovat v různých lokalitách a využívat společné dokumenty a data. Mohou být neustále v kontaktu s aktuálním děním ve společnosti a s požadavky zákazníků. Efektivně komunikují a úzce spolupracují ať jsou kdekoliv.
Máte více času na produktivní úkoly. Obchodní či projektové týmy okamžitě předávají požadavky zákazníků. Vše se děje snadno a rychle, bez zbytečné administrativy a časových prodlev.