Smart Share ECM: chytrá správa dokumentů

SMART SHARE® ECM je revoluční informační systém kombinující vlastnosti Enterprise Content Managementu, Dokument Managementu a Projektového Managementu s inovativními funkcemi pro efektivní sdílení informací a úzkou spolupráci uživatelů. Slouží také pro zavádění a udržování Managementu kvality a podpoře paperless office konceptu. Bohatství inovativních funkcí odstraňuje únavné, rutinní a časově náročné činnosti při práci s dokumenty, velkým množstvím informací a nadbytečnou administrativou.

SMART SHARE® ECM umožňuje manažerům lépe spravovat lidské zdoje a uživatelům soustředit se na důležité a produktivní úkoly. Vytváří úzkou spolupráci pracovních týmů a zajišťuje okamžitou výměnu znalostí v organizaci.

Komu je určen?


SMART SHARE® ECM je určen všem společnostem a úřadům, bez rozdílu velikosti a odvětví, které chtějí zefektivnit informační toky, optimalizovat organizační strukturu a zvýšit výkonnost své organizace.

SMART SHARE® Professional vám vyřeší sdílení dokumentů, informací a dat napříč celou společností. Zažíváte úzkou spolupráci uživatelů. Snadno vytvoříte virtuální týmy. Jste dokonale informováni o všem podstatném, ať jste kdekoliv. Optimalizujete informační toky a podnikové procesy. Zajišťujete efektivnější fungování vaší organizace on-line a šetříte náklady.
Pomůže zavést a kontinuálně udržet požadavky managementu kvality podle norem EN ISO 9000 a EN ISO 9001:2000. Minimalizujete tak administrativní zátěž, dosáhnete úspory provozních nákladů a vytvoříte mozkový trust napříč vaší organizací.

Uživatelé, zaměstnanci nebo obchodní partneři mohou pracovat v různých lokalitách a využívat společné dokumenty a data. Mohou být neustále v kontaktu s aktuálním děním ve společnosti a s požadavky zákazníků. Efektivně komunikují a úzce spolupracují ať jsou kdekoliv.
pomůže zavést a kontinuálně udržet požadavky managementu kvality podle norem EN ISO 9000 a EN ISO 9001:2000. Minimalizujete tak administrativní zátěž, dosáhnete úspory provozních nákladů a vytvoříte mozkový trust napříč vaší organizací.

Uživatelé, zaměstnanci nebo obchodní partneři mohou pracovat v různých lokalitách a využívat společné dokumenty a data. Mohou být neustále v kontaktu s aktuálním děním ve společnosti a s požadavky zákazníků. Efektivně komunikují a úzce spolupracují ať jsou kdekoliv.

Máte více času na produktivní úkoly. Obchodní či projektové týmy okamžitě předávají požadavky zákazníků. Vše se děje snadno a rychle, bez zbytečné administrativy a časových prodlev.

Smart Share ECM: chytrá správa dokumentů Adresa : http://www.smartshare.cz
Kategorie: Počí­tače
Klíčová slova: správa dokumentů, správa obsahu, enterprise content management, document managem
Uloženo: 23.07.2010
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: 1
Hodnocení webu: 1

Tip: nejlepší výběr dovolených 2024


 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde