V dnešním světe plném elektroniky, techniky a internetu bývá mnohdykrát opravdu velmi složité se prosadit s nabídkou našich služeb pomocní internetových vyhledávačů a my se můžeme rozhodnout, jestli budeme platit horentní sumy za umístění na špici pomocí placených klikacích reklam, nebo stránky optimalizujeme pro vyhledávače. Zkratka SEO (Search engine optimalization) je proces, jehož cílem je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky. Dosahujete tím zpravidla čistým programovacím kódem, originálním obsahem, koncepčností, správném používání HTML tagů (H1, H2, H3, title, použití descriptionu, keywords a mnoho dalších aspektů s tím spojených. Z logiky věci vychází, že čím lépe budou naše stránky optimalizované, tím výše se budou zobrazovat ve vyhledávačích a tím větší máme šanci na to, že náš potencionální zákazník osloví právě naše internetové stránky. Optimalizace pro vyhledávače není úplně tak snadné, jak to zní. V dnešním internetovém světě není zcela jednoduché docílit našeho vytouženého předpokladu, pokud se sami touto problematikou nezabýváme, protože docílit toho, aby se naše stránka nabízející produkty, které stejně tak nabízí několik ostatních firem paralelně s námi, zobrazovala na výši, bývá opravdu složité, a proto zbývá nejrozumnější možnost, a sice kontaktovat firmu k tomu přímo ušitou.