Na rozdíl od klasické stránky neposkytuje informace o firmě, ani o všech jejich produktech, zaměřuje se jen na ten jeden konkrétní cíl, který má (prodat, prezentovat kampaň nebo produkt, resp. dát kontakt).
A jakými prvky se microsite liší od klasických webů?
Jak už bylo napsáno, je to především jiným způsobem komunikace a menším množstvím informací. No a proto, že microsite se snaží lidi zaujmout na první pohled, častokrát se u ní setkáváme s množstvím dynamických prvků a zajímavějším grafickým zpracováním. Výjimkou nejsou ani soutěže nebo online hry.
Výhody microsite spočívají v jejich výrazném tahu na branku, efektivitě, možností odlišit nový produkt od ostatních, a taky možností podpory kampaní probíhajících v jiných médiích (televize, rádio, časopisy, facebook a pod.). Microsite je také skvělou levnější možností i pro drobné podnikatele.
U nás nejčastěji vytváříme jednostránkové weby pro mobilní aplikace, představení nového produktu, prezentace firmy nebo k probíhající akci.