ManMark jak na výběr pracovníků

Personální agentura je komerční instituce pracující na principu úřadu práce. Její činností je zajištění poptávky společností po pracovní síle a výběr uchazečů o zaměstnání dle kritérií zadaných klienty. Na tuzemském trhu práce se pohybuje velké množství personálních agentur vč. naší agentury, která se zabývá, jak zprostředkovatelskou činnosti, tak i nabízí podnikání ve formě franchisy pod značkou ManMark. Podstatná část agentur se specializuje pouze na určité obory. Kromě standardních služeb nabízejí personální agentury také kariérní poradenství, personální audity, outplacement, testování pracovních předpokladů, HR marketing a další.

Typy personálních agentur
V České republice se personální agentury dělí podle cílových skupin uchazečů a podle způsobu jejich vyhledávání. Zde jsou uvedeny nejčastěji využívané možnosti vyhledávání uchazečů:
Přímé vyhledávání (Executive search)
V poslední době velmi častý způsob vyhledávání zaměstnanců. Neformální název, který se už v českém personálním názvosloví domestikoval je Headhunting (headhunter - z angl. lovec lebek). Jde o cílené oslovení pracovníka, který působí na identické či obdobné pracovní pozici u konkurence. Výhodou, kterou tento výběr zaměstnanců přináší, je oslovení kvalifikovaného a kvalitního zaměstnance, jehož není třeba nijak zaškolovat či připravovat.
ManMark - Využití databází
Naše personální agentura ManMark Czech Republic s.r.o., hledá uchazeče i z pasivních zdrojů, kterými jsou buď interní databáze, databáze pracovních úřadů nebo online databáze internetových pracovních portálů, které nabízí registraci pro uchazeče zdarma.
ManMark - Inzerce pracovních pozic
Výše zmíněné pracovní portály nefungují pouze jako online databáze uchazečů, ale současně jako inzertní místa pracovních příležitostí. Zájemce o inzerované zaměstnání může zaměstnavatele/pobočku značky ManMark kontaktovat buď prostřednictvím odpovědního formuláře, nebo přímo. Pro inzerenty jsou ve většině případů služby pracovních portálů zpoplatněny, pro uchazeče o zaměstnání jsou vždy zdarma. Inzerce pracovních pozic ale není jen věcí online portálů. Stále ještě je hojně využívána inzerce v tisku, kromě novin a časopisů se využívají i tiskoviny specializující se přímo na inzerci.
Agenturní zaměstnání (Outsourcing zaměstnanců)
Další činností některých personálních agentur je tzv. outsourcing zaměstnanců. Těchto služeb využívají zejména podniky, které mají požadavky na velké množství pracovních sil pro méně kvalifikované činnosti a často pouze na dobu určitou (sítě supermarketů atd.). Těmto podnikům personální agentura poskytne požadované zaměstnance, kteří ale nevstupují do pracovního poměru s klientem, ale jsou zaměstnanci zprostředkovatelské agentury, která jim vyplácí mzdu. Za zaměstnance v tomto případě jedná agentura, a proto jsou veškeré zaměstnanecké výhody a bonusy závislé na smluvních podmínkách mezi klientem a agenturou. Některé velké podniky už jiný způsob pracovních možností nenabízí.
ManMark jak na výběr pracovníků Adresa : http://manmark-cz.cz
Kategorie: Práce, výdělek
Klíčová slova: ManMark, Jobs, Práce
Uloženo: 09.03.2012
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: 1
Hodnocení webu: Nic

Tip: nejlepší výběr dovolených 2024


 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde