Na informačních stránkách www.pruzkum-spokojenosti-zamestnancu.cz se dozvíte pro některé personalisty překvapivé zjištění - průzkum spokojenosti zaměstnanců, který dost možná ve firmě provádí, nemusí být takovou informační hodnotu, jak si možná myslí. V průzkomech spokojenosti zaměstnanců totiž zdaleka nestačí měřit jen jejich spokojenost. Z hlediska zaměstnavatele jsou neméně důležité další faktory - jak je zaměstnanec anagažovaný - jak ochoten je udělat něco navíc a jak je zaměstnanec identifikovaný s firmou - jak je loajální. Mnoho zaměstnavatelů se dnes diví, že přestože jejich průzkumy spokojenosti dávají dobré výsledky, bojují s vysokou fluktuací zaměstnanců a výkon zaměstnanců není dle jejich očekávání. Pokud se však uskuteční průzkum spokojenosti zaměstnanců dle moderních trendů, zjistí zaměstnavatel mnohem víc. Bude vědět, které skupiny zaměstnanců jsou nejméně spokojené / angažované či identifikované se společností a na základě toho může přijmout konkrétní opatření, aby případnou nepříznivou situaci změnil. Kromě informací, jak je moderní průzkum spokojenosti zaměstnanců užitečný pro firmy, se na stránkách www.pruzkum-spokojenosti-zamestnancu.cz dozví i zaměstnanci, proč by měli v průzkumu odpovídat maximálně pravdivě a upřímně.