Základní princip je, že vy umístíte na svoje stránky reklamu (odkazující na jiné stránky) a za to zase jiný uživatel umístí Vaší reklamu, odkazující na Vaše stránky. O spravedlivou výměnu této reklamy se stará náš systém.
Proč vyměňovat reklamu?
Protože můžete získat více návštěvníků na Vaše stránky. Zobrazení banneru na Vaší stránce Vás nic nestojí a přitom se někde na jiným serveru zobrazuje Vaše reklama, která Vám může přivést nového návštěníka, pravidelného uživatele, či dokonce budoucího klienta.
Forma reklamy
Náš systém nabízí dvě formy reklamy. Je to výměna popunder oken a výměna textových bannerů. Obě tyto formy lze jednoduše kombinovat, lze sbírat kredity jen jednou formou a utrácet kredity kteroukoliv z nich. Také je možné propagovat úplně jiné stránky, než na kterých jste zobrazovali reklamu.
Výměna popunder oken
Popunder okna jsou zvláštní formou popup oken. Nevyměňují se jen pouhé zobrazení Vaší reklamy, ale přímo otevření Vaší stránky. Vaše reklamní stránka se otevírá pod stránkou jiného uživatele, takže si uživatel možná ani nevšimne, že se něco otevřelo. Až když ukončí práci s aktuální stránkou, všimne si Vaší stránky. Obvykle takový uživatel chvíli přemýšlí, jestli danou stránku sám otevřel a snaží se na ní najít něco povědomého. Pokud ho Vaše stránka zaujme, získali jste nového čtenáře. Avšak tato forma reklamy je trochu násilná a mnozí uživatelé blokují takto vyskakující popup okna, proto se systém snaží, aby tato reklama co nejméně obtěžovala uživatele - viz omezení a limity reklamy
Výměna textových bannerů
Jedná se o výměnu reklamních bannerů, obsahující pouze statický text. Reklamního bannery jsou různých velikostí a mohou být různě barevně sladěné se stránkou, do které jsou vkládány. Textové bannery jsou v poslední době jedny z nejefektivnějších prostředků bannerové reklamy vůbec. Důvodů je několik, uživatelé internetu si již vytvořili jistou imunitu na různé obrázkové, pohyblivé či blikající bannery a takovouto reklamu běžně ignorují. Pokud tedy chcete nenásilně podstrčit uživateli nějaký ten banner, musí pěkně ladit se stránkou a obsahovat reklamu, která by ho mohla zajímat. U textových bannerů jsou důležité dva údaje: kolikrát byl banner zobrazen a kolikrát byl prokliknut. Náš systém se snaží, aby probíhala hlavně výměna prokliků, cena zobrazení banneru je velmi malá, avšak dostatečná, aby uživatele motivovala vymýšlet poutavé reklamní texty.