Zabývám se vizuální komunikací firem, tvorbou vizuální identity, Direct Marketingem, realizací ATL i BTL reklamních kampaní, brandingem, návrhem logotypů, zpracováním manuálů vizuálního stylu, tvorbou webových stránek a psaním mediálních analýz. Zabývám se analýzou chování spotřebitelů a následnou aplikací mechanismů k jeho ovlivnění. Vytvářím a kultivuji značky,uvádím nové produkty na trh a zvyšuji jejich prodej. Svými komunikačními nástroji udržuji svěží dialog s vašimi zákazníky a dbám na to, aby se vaše produkty trvale uchytily v jejich myslích.Klíčovým aspektem pro pozitivní image vaší společnosti jsou systematicky zpracovaná pravidla vizuální komunikace, neboli manuál jednotného vizuálního stylu. Tímto manuálem se řídí tvorba všech komunikačních prostředků, jimiž vaše společnost působí na širokou veřejnost. Základem takového systému je definice jednotlivých vizuálních atributů, jako jsou značka, typografie, barevnost, firemní písmo a udržení vzájemné sourodosti těchto vizuálních atributů i při kombinování různorodých výrobních technologií.