S tím vším Vám mohu pomoci, neboť všechny typy reklamy v následujících odstavcích nabízím najednou a dohromady.
Samozřejmě nemusíte využít všechny typy reklamy, lze si vybrat a zvolit, co a kam se bude zobrazovat.
Reklamu na internetu lze rozdělit na vizuální, kontextovou a cílené hledání. Dále zápisy do různých firemních katalogů, obecných nebo specializovaných, které dále mohou umožňovat další zobrazení reklamy, nebo si lze nějakou variantu internetové reklamy přikoupit.
Vizuální reklamou mohou být reklamní bannery statické, pohyblivé, nebo rovnou video bannery se zvukem. Ovšem stále nejpoužívanější a nejjednodušší je grafický banner statický nebo animovaný GIF.
Kontextová reklama je nyní na internetu v nejvyšší míře zastoupena zobrazováním vyskakující reklamy na podtržená slova v obsahu textu – kontextová reklama. Každý se s ní už setkal. Kdo čte noviny online, tuto reklamu viděl na vlastní oči i myš.
Cílené hledání je závislé na kvalitě samotných webových stránek firmy, obchodu či majitele E-shopu. Zde se vyhledávání docílí pomocí fulltextu, tedy kvalitně zpracovaného textu pro obsah jednotlivé www prezentace. Lze mít kvalitní stránky, nebo lze vyhledávačům napomoci.
Zkuste hledat v internetu kdekoli „internetová reklama“ nebo „reklama na internetu“ či jen slovo „reklama“ a vždy naleznete mé stránky na první nebo druhé stránce vyhledání – to je kvalitně zpracovaný fulltext – obsah webu.
Ovšem mohu zacílit reklamu kamkoli pomocí služeb svých dodavatelů, kteří jsou největší v oboru a určují směr a způsob reklamy, který je v menší či větší míře přebírán jinými subjekty pod jinými názvy.
Můžete být vidět ve všech vyhledávačích, ve většině internetových novin a deníků, můžete mít grafickou reklamu a můžete mít bannerovou reklamu. Také reklamu v Jízdních řádech či na serveru Rajče.net.
Tomu všemu dominuje fulltext, který je nejvyhledávanější službou, ale je třeba na něm pracovat neustále, protože internet se stále vyvíjí a kdo zaspí, má pak velké potíže se na trhu udržet.
Jak jsem řekl, kdo chce prodat, musí být vidět a to znamená kvalitní zpracování www stránek, ale také reklamu na internetu. S tou Vám mohu pomoci.
Výsledky mluví za vše, a kdo se chce protlačit před konkurenci, může, ale je třeba se mi ozvat a domluvit strategii, jak na ně – na konkurenci.
S pozdravem Váš první internetový reklamní agent Ilja Hynek