Existují v podstatě dva způsoby, jak návštěvníky na web dostat. Tou jednou je optimalizace pro vyhledávače, tou druhou jsou pak placené kampaně a odkazy. Publikování PR článků na internetu nám přináší nezanedbatelnou SEO výhodu. Reklamní články, umožňují nejenom upoutat pozornost na zboží, službu nebo firmu. Ale zároveň získat zpětné odkazy . Zpětné odkazy pomáhají web stránce v jejím postupu v katalogu (Seznam, Google). Jedním z hlavních kritérií jsou právě zpětné odkazy z dobře hodnocených webů. Vhodně napsaný PR článek upoutá zákazníka a vzbudí v něm zájem o daný produkt. Důležité je, aby článek obsahoval klíčová slova, která jsou nejčastěji zadávána do vyhledávačů. Zkuste i Vy pr marketing a budete mile překvapeni. Jak zvýšit návštěvnost stránek je jistě cílem každého majitele webu. Internet marketing je velmi důležitou součástí balíčku nástrojů pro dosažení dobrých obchodních výsledků Vaší společnosti. Kvalitní internetová prezentace a správně zvolená marketingová taktika jsou prvními kroky k úspěchu. Internetový marketing mnohé firmy podceňují, a když po čase zjistí, že přicházejí o velkou část zákazníků.