Správně optimalizovaný web je ten, který uživatelé snadno naleznou při hledání služeb či produktů. seo marketing je soubor činností, které napomohou dobrému umístění ve vyhledávačích. Kvalitně provedené SEO vám dokáže dlouhodobě ušetřit mnoho peněz a samozřejmě hodně peněz i vydělat. Návštěvníci vyhledávacích systémů všeobecně klikají z 95% procent na odkazy uvedené na první straně výpisů hledání. Z toho 60% návštěv klikne na stránku, umístěnou na prvním místě. Už tedy víte, kde se chcete umístit, abyste zvýšili počet návštěv na vašich stránkách a především počet prodaných produktů či poptávek? Prvním krokem k dobré a úspěšné seo optimalizaci je potřeba si nechat udělat seo analýzu klíčových slov. V této analýze zjistíme jaká slova jsou na internetu hledaná, nebo-li která slova jsou vhodná pro váš web. seo analýza je nezbytná pro kvalitní zjištění marketingové strategie. Po seo optimalizaci můžete také vytvořit tzv. pr články s klíčovými slovy, na které chcete odkazovat. Do článků lze umístit tzv. zpětné odkazy na daná klíčová slova, které nás následně podpoří ve vyhledávačích. Následně umístíme napsaný pr článek na daný oborový pr web .