Již v roce 2011 má okolo silnic a dálnic zmizet většina billboardů. Ministerstvo dopravy se rozhodlo v rámci národní strategie bezpečnosti silničního provozu neprodlužovat příští rok agenturám smlouvy na reklamní plochy kolem českých komunikací. Očekávaným dopadem tohoto rozhodnutí má být úbytek téměř 900 billboardů z těchto lokalit, jak uvedly Parlamentní Listy. Česká republika přestane podle plánů ministerstva dopravy připomínat východoevropskou plakátovou zemi, respektive doba velkoplošných reklam kolem dálnic a rychlostních silnic už bude minulostí. Příští rok by tak mohlo zmizet okolo 400, další rok pak dalších 500 velkoplošných reklam. „Není naším zájmem prodlužovat souhlas s umístěním billboardů. Po roce 2012 jich budou v Česku zhruba dva tisíce, a to zejména u silnic ve správě krajských úřadů," řekl ředitel odboru pozemních komunikací ministerstva dopravy Pavel Šustr. Musí nám to vadit? NE! Rentface přichází s alternativou, která je zajímavější nejen svými možnostmi, ale i cenou a mírou zviditelnění. Rentface – reklama v pohybu nabízí firmám využití atraktivní reklamní plochy na nákladních vozidlech, autobusech, dodávkách a osobních vozidlech. Projekt Rentface je reakcí na aktuální potřebu firem se lépe prezentovat a zviditelnit sebe a své produkty či služby pomocí nové a ještě neokoukané reklamy. Rentface je řešením pro všechny zákazníky a agentury, kteří chtějí být vidět a získat nové odběratele. •Chcete efektivně propagovat svou firmu, produkt nebo službu? •Hledáte nový, neokoukaný druh reklamy? Pak právě Vám je určen projekt Rentface. Proč reklama v pohybu? Jistě víte, že účinná propagace je 50% úspěchu každého podnikání. Je proto důležité zvolit si takovou formu reklamy, kterou byste oslovili co největší počet lidí (spotřebitelů) z Vámi požadované cílové skupiny, v požadované lokalitě, s co největší intenzitou a při co nejnižších nákladech. Reklama na autech je podle odborných průzkumů velmi efektivním druhem propagace. •reklama v pohybu osloví denně před 19.000 osob, což je více než časopis •reklama na autech dokáže v krátkém čase oslovit velké množství lidí z vybrané cílové skupiny a to s minimálními náklady •reklama na autech je levnější a nabízí větší plochu než billboard •reklama v pohybu osloví požadovanou cílovou skupinu plošně (jako masová média), nebo intenzivně působí ve vybrané lokalitě •reklama v pohybu je to nový, neokoukaný druh reklamy •reklama v pohybu se dostane i tam, kam se jiné druhy reklamy nedostanou •venkovní reklama oslovuje dle studií celou sociálně ekonomickou škálu lidí Více informací naleznete na webových stránkách rentface.cz, kde se můžete do projektu ihned zaregistrovat zdarma a nezávazně. Těšíme se na spolupráci. Váš Rentface tým.