Pokud se chcete dozvědět o tom, jak funguje marketingový mix, je web firmy Provocado tím pravým místem. Článek o marketingovém mixu shrnuje jednak jeho čtyři hlavní komponenty (takzvaná 4 marketingová P) a současně je dává do zajímavých souvislostí s praktickým použitím. Je totiž fakt, že nudných a nezajímavých stránek o marketingovém mixu, které se mu věnují jen z pohledu akademického přehledu, tedy co znamená první, druhé, třetí a čtvrté P, jsme viděli už hodně. Co zde ale chybí je určitě článek, ve kterém se budou rozebírat různé zajímavé souvislosti marketingového mixu z pohledu praktické implementace. Proto je právě barový marketingový mix zajímavým čtením, které nejen lidem z marketingu, ale také běžným čtenářům může poodhalit tajemství toho, proč marketing není jen reklama a co by měl správný šéf firmy zajistit, aby jeho produkty měly na trhu úspěch. Pokud budete mít zájem o vytvoření marketingového mixu pro vaši firmu, je Provocado ten pravý partner pro outsourcovaný marketing.