Webové stránky jsou vizitkou Vaší firmy a často i přímým zdrojem Vašich zisků. Proto by rozhodně měly působit profesionálně, potažmo získávat nové zákazníky a udržovat si stávající. A firma Chci WWW je schopna pro Vás takovéto www stánky vytvořit.
Webové stránky mají stejně jako jiné produkty a výrobky na trhu své parametry. Těmito parametry se dají celkem přesně popsat. Naše definice těchto parametrů Vám umožňuje zjistit, jaké jsou možnosti při realizaci Vašeho projektu. Cenovým vyčíslením zároveň dostáváte možnost rychle zjistit orientační cenu za zhotovení projektu firmou Chci WWW. Pro podrobnější určení možností a přesnější stanovení ceny nás kontaktujte.
1. Funkcionalita
Jinými slovy, co bude web umět. Je to nejzákladnější a nejklíčovější parametr každého webu.
2. Použitelnost
Použitelnost je vskutku užitečná věc - když něco umíme ovládat a ono to funguje, máme to rádi. Základní parametr webových stránek je funkcionalita. Ale bude je potom umět uživatel i ovládat? To často webdesignéři neřeší, my ano. Celý princip použitelnosti tkví v jednoduchosti - aneb nenuťme uživatele přemýšlet. Veškerý obsah na stránkách by měl být přehledný, srozumitelný, jasný. Tak, aby uživatel po příchodu na web ihned věděl o co jsou stránky zač, co nabízí, co tam může dělat, proč by měl zůstat a nejít někam jinam a jak se rychle dostane k tomu, co chce. Od toho tu je Chci WWW, aby pro Vás dokázala vytvořit stránky nejen funkční, ale i uživatelsky přívětivé.
3. Grafický design
Ať už vylepšujete image své firmy novým vybavením své provozovny, pořízením větší cedule s reklamou, tiskem hezčích vizitek nebo koupí reprezentativnějšího auta, nezapomínejte na image své firmy na internetu. Když uživatel Vaši provozovnu ani Vaše auto nikdy neviděl, z čeho jiného si má udělat obrázek o Vaší image než z Vašich webových stránek?
4. Optimalizace pro vyhledávače
Optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) se stala nejefektivnějším způsobem, jak na své stránky přilákat více návštěvníků. My máme s optimalizací zkušenosti a výsledkem naší práce je zvýšení zájmu o danou firmu a její produkty, které jsme optimalizovali web.