Společnost Hyperinzerce, jeden z největších provozovatelů webových portálů na českém internetu, se od 1. května 2009 stala akciovou společností. Tato změna je symbolem rozvoje, který Hyperinzerce zaznamenala za dobu své (zatím) pětileté existence. Ze skromných začátků se Hyperinzerce postupem doby vyšvihla až na samý vrchol internetové inzerce. Její hlavní projekt Hyperinzerce.cz se stal největším inzertním portálem v ČR a nyní dosahuje návštěvnosti až 100 tisíc uživatelů denně. Nabízí veřejnosti i podnikatelům možnost zdarma vkládat inzertní nabídky či poptávky na internet. V současné době provozuje Hyperinzerce v ČR 17 portálů a jejich počet hodlá nadále zvyšovat. „Zajímá nás nejen kvantita, ale především kvalita námi podávaných informací a služeb,“ podotýká Petr Beneš, spoluzakladatel a předseda představenstva společnosti. „Vždy se snažíme být o krok napřed před naší konkurencí a poskytovat našim uživatelům něco, co jinde nenaleznou. A že se nám to daří, svědčí i rostoucí návštěvnost všech našich portálů.“ Velkou oblibu mezi uživateli si získal úzce specializovaný portál Hyperreality.cz, na němž inzeruje své nemovitosti již přes 750 realitních kanceláří z celé ČR. Hyperreality byly počátkem roku 2009 vyhodnoceny jako jediný významný realitní server, jehož meziroční návštěvnost nejenže neklesla, ale dokonce stoupla o 42% (časopis Marketing&Media 15/2009). Hyperinzerce se snaží dělat své weby pro uživatele tzv. na míru a respektuje všechny nápady a připomínky svých návštěvníků. „Často se stává, že nám napíší sami návštěvníci našich portálů a žádají o spuštění nové služby nebo nových stránek. Příkladem takové spolupráce s uživateli je portál SvětPejsků.cz , který je určen pro chovatele a fanoušky našich čtyřnohých miláčků,“ uvádí poslední velký počin Hyperinzerce její spoluzakladatel. Hyperinzerce se samozřejmě neomezuje pouze na Českou republiku, ale rozšiřuje své podnikání i do zahraničí. „V uplynulých letech jsme naše aktivity rozšířili na Slovensko a do Polska a v blízké době chystáme expanzi do dalších evropských zemí. Transformace Hyperinzerce na akciovou společnost byla tedy logickým pokračováním vývoje naší společnosti,“ shrnul další důvody změny Petr Beneš. Společnost se neomezuje pouze na internet, ale své aktivity směřuje i na sponzorské a dobročinné akce. „Snažíme se podporovat také projekty, které pomáhají . Sponzorujeme pražskou ZOO, podpořili jsme dobročinný Ples Afrika a pravidelně podporujeme zábavné akce a programy pro naše nejmenší.“