V tomto krátkém příspěvku vám chci představit portál Vadné.cz. Jedná se o server, který hájí práva spotřebitelů. Upozorňuje na negativní zkušenosti uživatelů nejen se zbožím či službou, ale třeba i s konkrétním obchodem.
K založení tohoto webu vedlo autory hned několik neblahých zkušenosti s vadným zbožím či službou. Proto se na svých stránkách chtějí podělit o zkušenostmi (s konkrétním problémem) nejen své, ale hlavně svých návštěvníků.
Server Vadné.cz tedy poskytuje informace o vadných produktech či službách, a navíc se do tohoto procesu může zapojit kdokoliv, kdo se svěří se svou zkušeností. Je to jednoduché, nestojí vás to nic než pár minut času, a hlavně tím pomůžete ostatním.
Na stránkách navíc najdete několik praktických rad jak postupovat při reklamaci zboží, na co si dát pozor, čím se nenechat odradit, i přehled základních paragrafů Občanského zákoníku týkajících se reklamací. Nechybí ani několik nejčastějších otázek a odpovědí spojených s reklamací nebo vracením zboží.