Na portále Co je v akci naleznete informace o zboží, které je nabízeno ve slevě nebo je uváděno na trh jako novinka. Jednotlivé zboží je umístěno na reklamní leták obchodu, který je zobrazen na serveru. Na serveru můžete vyhledávat podle kategorií obchodů, jednotlivých letáků nebo přímo určené zboží. Po zobrazení detailu zboží se můžete na jeden proklik dostav na stránky internetového obchodu a zboží si zakoupit. Každé zboží můžete ohodnotit známkou jako ve škole. Pro majitele internetových obchodů je připravena jednoduchá registrace obchodu pro vytvoření letáku se zbožím. Leták lze vytvořit přes webový formulář, nahráním dat z excelového souboru ve formátu csv nebo přes webové rozhraní ve formátu xml. U každého letáku lze nastavit dobu trvání jeho zobrazování. Na požádání lze připravit vlastní vzhled letáku, který pak neobsahuje reklamu. Využitím služeb serveru Co je v akci získá každý majitel internetového obchodu další možnost prezentování svého zboží 2. Uživatelé
Čím se odlišujeme od konkurence? - zpětné odkazy na zboží – nebudujeme pouze zpětné odkazy na samotný obchod jako jiné katalogy, ale vytvořením letáku budujeme zpětné odkazy na zboží - sociální sítě – zaměřujeme na všechny, kteří chtějí využít výhod nákupu v akci. Z tohoto důvodu jsme na Facebooku a Twitteru, kde se našim fanouškům objevují jednotlivé letáky na zdi. - bezplatná služba – vše na Co je v akci je zdarma - propagace stránek – investujeme do propagace a zviditelnění našich stránek na internetu, majitelé eshopů se tak mohou pomocí registrace a přidávání akčních nabídek na cojevkaci.cz svézt na vlně naší propagace
Majitelé eshopů Uživatelé se registrují za účelem vytvoření akčního letáku. Akční leták je zobrazován v několika kanálech a z tohoto důvodu je reklama účinnější. Vytvoření akčního letáku je jednoduché a zvládne ho každý uživatel. Návštěvníci webu návštěvníci webu mají hned několik možností, jak mohou být včas informováni o novém akčním letáku. Můžou se přihlásit k odběru RSS zpráv nebo se stát fanoušky stránky Co je v akci na Facebooku nebo Twitteru. Tak si zajistí, že nepropásnou žádný výhodný nákup.