Tyto materiály už jen svým zpracováním zaručují komunikativní pojetí výuky. Jako studenti naší jazykové školy máte k dispozici přehledný systém Vašeho studijního pokroku. Základem naší koncepce je opora v kvalitních mezinárodně akreditovaných výukových materiálech, které našim studentům zaručí systematické budování jejich jazykových kompetencí v souladu s jazykovým rámcem EU a s tím související rozvoj čtyř základních jazykových dovedností: čtení, psaní, poslech a mluvení. Protože poslední zmíněná dovednost bývá zpravidla tou nejobtížnější a zároveň nejpotřebnější, klademe při výuce zvláštní důraz na mluvení. Cambridge metodici doporučují, aby bylo poslechu a mluvení věnováno 70% jazykové výuky. Vybíráme pro naše studenty ty nejaktuálnější učebnice, které se specializují na výuku dospělých a jejich obsah je tomu uzpůsoben jak po stránce výkladu gramatiky, tak v oblasti textové náplně a poslechů. Naše učebnice Vás nebudou nudit a vždy v nich najdete aktuální témata, která zaujmou. Cílem našich výukových programů je rozmluvení studentů. Studijní skupiny obsahují maximálně 12 studentů a zaručují tak dostatek prostoru ke komunikaci s kolegy i lektorem – to vše samozřejmě v cílovém jazyce. Každý z nově nabytých gramatických okruhů mají studenti možnost si v hodinách vyzkoušet za pomocí různých aktivit ve dvojicích, skupinách či samostatně, za asistence našich kvalifikovaných lektorů. Není tedy třeba se obávat toho, že by cizí jazyk ovládali pouze teoreticky – zaměřujeme se na jeho praktické zvládnutí. Díky procvičování nových dovedností s kolegy ve skupině navíc získáte nejen nové schopnosti v cizím jazyce, ale také nové přátele. Důležitým faktorem je pozitivní přístup ke studentovi a vidění jeho kvalit a schopností. Toto platí nejen o nás, ale především o studentech samotných. Naši lektoři se snaží studenty upozorňovat na jejich úspěchy a pokrok a povzbuzovat je v dalším studiu. Je pro nás důležité, aby se naši studenti v našich hodinách cítili dobře a měli zdravé sebevědomí. V hodinách vládne přátelská atmosféra a týmový duch. Díky tomu brzy odpadnou počáteční bariéry z nového prostředí a studenti se přirozeně zapojí do společných aktivit a začnou komunikovat v cizím jazyce.