Na tři stovky manažerů a personalistů se několikrát ročně schází v Praze, Brně a Bratislavě na se-tkáních pořádaných vzdělávací agenturou Motiv P pod názvem Business Brunch. Jsou to lidé, kteří si dobře uvědomují, že jejich business, neboli obchod, podnikání, bude úspěšný, když dokáží včas reagovat a ve své práci využít vše nové, co doba přináší.
Kdo by na těchto setkáních očekával všeobecné vzdělávací přednášky, hrubě by se mýlil. Dr. František Hroník a jeho spolupracovníci se zaměřují nejen na problémy trvale platné, ale i na ty, které při-náší současnost. Stačí si jen připomenout témata některých letošních Business Brunch. Například Guerilla marketing, neboli jak dosáhnout co nejlepších výsledků za co nejméně peněz. Nebo jak využít sociální sítě při výběru nových spolupracovníků. Nebo jak umět správně předvídat, nedívat se kolem sebe jen očima své specializace, ale umět vnímat i jevy, které se v našem oboru mohou projevit s určitým odstupem.
Tyto všechny jevy a skutečnosti chytří manažeři vnímají a dokáží je pro svůj business využít. Stejně jako dalšího Business Brunch, který se bude konat v polovině prosince na téma…….