Jestliže se slabý manažer s oblibou skrývá za kolektivní rozhodování a kolektivní odpovědnost, dobrý manažer se sice radí se svými spolupracovníky, naslouchá jejich názorům, ale ví, že konečné rozhodnutí musí udělat sám. A samozřejmě také jen on nese za toto rozhodnutí odpovědnost. I za případná chybná rozhodnutí. Ta dělá každý. Už před více než deseti lety prohlásil vysoce úspěšný šéf české pobočky Microsoft, že opravdu výborný manažer mívá z deseti udělaných rozhodnutí zhruba sedm správných. Jde tedy o soustředění těch správných do nejdůležitějších činností.
Jak toho dosáhnout? Své místo tu má intuice, zkušenosti, ale významnou úlohu má ib>vzdělávání. I procesy manažerského rozhodování se vyvíjejí a pod tlakem okolností zrychlují. Zájemcům o vzdělávání bych z pestré nabídky doporučil jednu opravdu dobrou. Agentura Motiv P, přední poradenská a vzdělávací agentura, působící na českém a slovenském trhu, si Vám dovoluje nabídnout kurz "Manažerské rozhodování". V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.