Parfém. To slovo samo o sobě má doslova magickou moc. V posledních letech se prodej parfémů rozmohl více něž kdy předtím. Každý chce pěkně vonět, každý chce mít vůni, kterou používají známé celebrity, každý chce mít poličku plnou „magických“ parfémů. Jenže ne každý na to má peníze.
Přiznejme si to, parfémy nejsou zrovna levnou záležitostí. Cenovky v obchodech mnohdy obsahují cifry, které mohou vést až k nevolnosti. Kdo si dnes může dovolit koupit lahvičku 50 ml vůně za 3.000,- Kč? Opravdu málokdo. Proč ale kupovat parfém za 3.000,- Kč, když ten samý mohu mít třeba za třetinovou cenu? Kde najdu tak levné parfémy?
Přece na internetu! Čím to je, že na internetu lze najít takto levné parfémy? Jsou to originály? Jakto, že v obchodě stojí parfém tolik a na internetu mají parfémy tak levné? Na to je jednoduchá odpověď. Kolik je ve vašem městě obchodů s parfémy? Jeden? Tři? Možná někde více, konkurence kamenných prodejen je ale vesměs malá. Na internetu jsou ale stovky obchodů, které mezi sebou bojují a konkurují si. A bojují i cenovou politikou, takže ceny parfémů jsou tu mnohonásobně nižší, než v kamenných prodejnách. Navíc kamenný obchod má mnohem vyšší provozní náklady, než obchod internetový, takže i marže na parfémech musejí být logicky vyšší. Naopak internetový obchod má marže na parfému minimální a proto nabízí tak levné parfémy.
„V obchodě mi řekli, že na internetu neprodávají originály!“ Samozřejmě, proč by vám říkali, že na internetu mají ten samý parfém za třetinovou cenu? Nebojte, na internetu jsou parfémy originální, ze stejných zdrojů, jako v kamenných prodejnách. I tak ale buďte opatrní, nakupujte pouze u ověřených prodejců. Hodnocení obchodů najdete např. na srovnávači cen zboží heureka.cz.